Košarica Narudžba

ZAROBLJENI U JEDAN TRENING

18.11.2017
Luka Kuhar
Želio bih ovaj članak uputiti svima onima koji možda predugo treniraju na isti način te zbog toga u isto vrijeme osjećaju jednu dozu nezadovoljstva, ali i popratne sigurnosti.

 Poznata je činjenica da bodybuilderi treniraju s ciljem hipertrofije mišića. Za 99% nas to znači izrada plana treninga u teretani koji će uključivati svima više ili manje poznate vježbe posložene u neku vrstu tjednog rasporeda.

 
Rutinu znate. Bench press, kosi bench press, kontra kosi bench press, bench press s bučicama, bench press uz kablove, čučanj, prednji čučanj, goblet čučanj, hack čučanj,...
 
Restoranskim rječnikom, jedno jaje na sto načina. Smije li vam, kao čovjeku, dosaditi kajgana, jaje na oko, omlet ili kuhano jaje? Naravno da da i nije nešto oko čega treba osjećati krivicu.
 
Prije svega, bilo bi dobro osloboditi se osjećaja težine vezanog uz trening. Kada kažem težine, ne pokušavam se domisliti neke pametne doskočice već ciljam na ono opterećenje u umu vježbača.
 
Budući da ogroman broj nas nije u aktivno u vodama natjecateljskog bodybuildinga, već, budimo realni, treniramo zato što u tome uživamo i jer imamo osjećaj da nas to unaprjeđuje u životu, zaista nismo primorani ograničiti se na samo jedan način treniranja.
 
Što to znači?
 
Ako vas zanima crossfit, street workout, powerlifting, dizanje utega ili neka sasvim peta vrsta treninga, zašto je ne biste probali? Uz pretpostavku da ćete se potruditi zadovoljiti potrebu za boljom tehnikom i upoznati s predmetom zanimanja, vjerujte mi da neće „propasti“.
 
Uostalom, samo zato što su se određene vrste treninga u teretani pokazale povoljnim za hipertrofiju, ne znači da će joj malo „šarenila“ nužno naškoditi. Sjećam se i sam koliko se nekada nisam usuđivao izaći iz te zone komfora poznatih pokreta i metoda u bodybuildingu, iako me stvarno interesiralo mogu li napraviti „zastavu“ (ispada da ne mogu).
 
Šalu na stranu, put do napretka nije jedna staza, ali koju god da odaberemo, valja na nju poći dobro opremljen i spreman. Nadam se da trenirate jer to volite i, ako je tomu tako, neka vam upravo taj pozitivan osjećaj bude „dozvola“ da vježbački evoluirate s ciljem vlastitog napretka i sreće.
 
Do Čitanja,
Luka Kuhar
Da bi mogao komentirati moraš se registrirati,
ako već imaš račun prijavi se! Registracija | Prijava

PREPORUČUJEMO