Košarica Narudžba

Feeder workouts: potaknite rast vaših ruku! (VIDEO)

29.09.2013
M. Šimović
Oduvjek želite velike ruke kojima će se svatko diviti, ali pomalo i bojati? Pogledajte savjete Rich Piane kako najbrže natjerati vaše ruke da rastu.

 Što su to Feeder workouts za ruke? 

Radi se superserijama koje se izvode s malim težinama.  Prvi preduvjet je da ste dan prije radili težak trening za ruke i da vas ruke bole. To znači da se u njima nakupilo mliječne kiseline. Cilj Feeder workoutsa je dotjerati kisik i nutrijente u te mišiće u kojima se nakupila mliječna kiselina. Upravo to ćete postići s Feeder vježbama. Odaberete dvije izolacijske vježbe za bicepse i tricepse i napravite 3 serije po 100 ponavljanja tako da napravite 1 seriju za bicepse pa jednu za tricepse pa tako do kraja. Ovo će natjerati krv i kisik u ruke što će omogućiti brži dotok nutrijenata kada popijete svoj Mutant Mass nakon treninga. Ovo je odličan način da povećate svoje ruke, ali i odlično zagrijavanje.

 Zapamtite, ove vježbe radite s malim težinama kako bi dobili taj pump u rukama i zato ne pretjerujte s težinama. Pretjerivanje s težina bi moglo dovesti do katabolizma.

Feeder workouts se mogu raditi za bilo koji dio tjela koji želite povećati, ne samo za ruke.

Pogledajte kako to Rich radi:

Da bi mogao komentirati moraš se registrirati,
ako već imaš račun prijavi se! Registracija | Prijava

PREPORUČUJEMO