Košarica Narudžba

Interview: Tuan Tran, fitness model i bodybuilder

29.05.2011
M. Šimović
Nikad se nisam htio baviti bodybuildingom iako sam dosta znao o tom sportu. Sve do jednog dana dok me moj najbolji prijatelj Chris Heitman nije tražio da mu pomognem u pripremama. U to vrijeme sam već bio osobni trener i bio sam od uvjerenja da

knjige ne pokrivaju sve aspekte bodybuildinga.

Smatrao sam da bi, ukoliko hoću biti bolji trener, bilo dobro da sam prođem kroz proces bodybuildinga. Tako sam se 2006. počeo baviti bodybuildingom.

Odakle ti dolazi motivacija?

Postoji mnogo stvari koje me motiviraju. Nprimjer, da se moja obitelj ponosi sa mnom, da postanem uzor drugima koji žele uspjeti bez nedzvoljenih sredstava, da treniram druge koji će postići i veći uspjeh nego ja itd.

Koja rutina vježbanja najviše pridonosi tvom napretku?

Toliko važnih vježbi, a tako malo vremena. Nijedna vježba nije važnija od druge, sve su mi jednako važne za napredak. Uglavnom, maštovitost i svaki put drukčiji trening. Ipak reći ću jedno: radim dosta vježbi za mobilnost, dinamičko istezanje i raslađivanje zglobova. Zagrijavanje i istezanje su jako bitni pošto kad se ozljedite trening završava, a nazadovanje počinje.

Najluđa vježba za abdomem?

Ova vježba je inspirirana likom iz filma Rocky Rocky Balboa-om. Pogledajte:

Ako bi morao izabrati samo tri vježbe, koje bi one bile?

Naravno, čučnjevi sa šipkom, mrtvo dizanje i bench press. Ovo su tri najvažnije vježbe koje obuhvaćaju najveće mišićne skupine na tijelu.

Sklekovi 1min ili do otkaza, burnout setovi

Kakva je tvoja prehrana?

Zavisi za što se pripremam. Mijenja se svaki mjesec, isto tako ovisi koje sam tjelesne težine. Isto tako ovisi da li se pripremam za bodybuilding kada sam na 5% masnog tkiva ili se pripremam za powerlifting pa sam na 10% masnog tkiva.

Sve to varira, ali postoji jedna konstanta: kroz cijelu godinu unosim 2g proteina po kilogramu tjelesne težine. Izuzev toga, prehrana je znanost. Što se više educiraš to više imaš moći i slobode da promijeniš svoje tijelo. Zapamtite, hrana je najveći alat za kontroliranje vaših hormonalnih funkcija. Svaki put kad nešto pojedete ili popijete postoji hormonalna reakcija na to. 

Kažu da su obroci prije i poslije treninga najvažniji u danu. Što ti misliš o tome?

Ovisi o tipovima metabolizma. Tri glavna tipa su endomorfi, ektomorfi i mezomorfi. Ja sam jaki mezo, pomalo endo. tako da mi obroci prije i poslije treninga nisu presudni kad se ne pripremam za ništa. Kad se spremam za natjecanje ulažem puno truda u te obroke. Za powerlifting uzimam 20g jednostavnih, 20 g složenih ugljikohidrata i 20g BCAA/glutamina/Whey prije treninga.  Nakon treninga uzimam istu mješavinu samo tu ide 40g proteina umjesto 20g.

 

 Kakav kardio radiš kad pokušavaš skinuti masne naslage?

Imam malo sporiji metabolizam, tako da mi se teže dovesti u kondiciju. Moram raditi Hiit kardio i normalni kardio. Pogledajte:

Kako izgleda tvoja suplementacija?

Multivitamini, whey protein, joint Maxx za zglobove. Moj želudac ne može podnjeti previše mesa u jednom danu tako da me whey spašava. Mulitići su pravi način da budete sigurni da organizam radi 100%. Hrana se danas toliko prerađuje da sumnjam da dobivamo dosta mikronutrijenata kroz hranu. Joint Maxx mi pomaže da zglobovi ostanu zdravi. Dakle, to su suplementi koje koristim kroz cijelu godinu. Sve ostalo ovisi o raspoloženju.

Omiljeni bodybuilderi?

Vjerovali ili ne nemam omiljenih bodybuildera. Najomiljenija vrsta su mi oni naturalni. Vjerujem da je to teži put i da je to put kojim bi bodybuilding trebao krenuti ako hoće biti respektabilan sport. I bez obzira koliko teško trenirao bodybuilder na steroidima ljudi će uvjek reći da to steroidi obavljaju posao umjesto njega što nije točno, oni samo dodaju na težak posao koji bodybuilder obavlja. 

Omiljeni citat?

"Oni koji ne riskiraju, nikada se neće morati bojati uspjeha" - nepoznati autor

 Izvor: simplyshredded.com

Da bi mogao komentirati moraš se registrirati,
ako već imaš račun prijavi se! Registracija | Prijava

PREPORUČUJEMO