Košarica Narudžba

Moj put do prvog natjecanja Vol. 2

03.04.2015
Iva Arar
Kao što sam najavila u posljednjem članku, vodit ću vas kroz svoje pripreme i na taj način nekima od vas pomoći u vašim pripremama za nadolazeće ljeto koje je sve bliže.
 Vremena je sve manje pa bih svima koji žele skinuti koju kilu viška i malo se utegnuti preporučila da, ako već nisu, krenu sa svojim pripremama kako bi one mogle biti kvalitetne i zdrave.
 
Fazu definicije započela sam prije 3 mjeseca, neki će možda biti protiv toga da ona traje tako dugo, no osobno smatram da mi više odgovara i da je u krajnjem slučaju zdravije raditi male promjene u prehrani i treninzima nego organizam šokirati i izmučiti ga u relativno kratkom vremenu. Kroz postepene faze definicije vodio me moj mentor, bez kojeg ne bih pripreme mogla odraditi tako kvalitetno. Volim to što radim, uživam u prehrani i treninzima tako da se ne mogu požaliti da mi je previše teško, jedino što primjećujem je da sam iz tjedna u tjedan sve umornija i iscrpljenija, pa mi tako i snaga opada, a treninzi su mi sve kraći, no i iz toga pokušavam izvući najbolje što mogu, pola sata intenzivnog treninga daje mi bolji osjećaj od razvlačenja istog preko sat vremena. Trenutno radim dva treninga na dan, prvi jutarnji trening je trening snage, a drugi aerobni. U većini slučajeva ljudi rade obrnuto, no meni je važniji anaerobni trening stoga ga volim odraditi ujutro dok sam odmorna i svježa. 
 
Ako vas zamina, pogledajte jedan moj trening na videu:
 
 
Što se prehrane tiče, ona se nije mnogo promijenila, namirnice su mi jednostavne, od proteina unosim kuhanu piletinu, puretinu i bjelanjke, izvor masti su mi žumanjci i laneno ulje, a ugljikohidrata obična kuhana riža. S obzirom da trenutno ne unosim mnogo voća, povećala sam unos povrća, jedem ga što češće i raznovrsnije mogu, zdravlje je ipak na prvom mjestu. Proteka mi uvelike olakšava pripreme time što me opskrbljuje najčišćim proteinima, Iso Pro Zero, koji su mi savršen pwm (prvi obrok nakon treninga) u ovoj fazi definicije.
 
Svi vi koji želite promjenu u svom izgledu ili se samo osjećati bolje, preporučila bih da pratite ove smjernice, dakle prehranu sačinjenu od kvalitetnih namirnica u pravilnim omjerima uz adekvatne treninge, rezultati neće izostati, a vi ćete ponosno šetati plažom ovo ljeto.
 
Do čitanja,
vaša Iva.
Da bi mogao komentirati moraš se registrirati,
ako već imaš račun prijavi se! Registracija | Prijava

PREPORUČUJEMO