Košarica Narudžba

Pametan izbor grickalica

11.11.2012
M. Šimović
Slijedeći put kada vas uhvati luda želja za nezdravim grickalicama, isprobajte ove tri!

Sve nas uhvati želja za nezdravim grickalicama, zar ne? Tijekom perioda intenzivnog treninga i strogog prehrambenog režima sve vježbače uhvati želja za "svakakvom" hranom. Zavucite ruku previše puta u posudu s kolačićima i napuhnuti ćete svoj trbuh i uništiti taj teško izrađeni six pack. Umjesto da apstinirate cijelo vrijeme, isprobajte ove grickalice koje će zadovoljiti vašu želju, a u isto vrijeme će dati vašem razvijajućem i isklesanom tijelu potrebne nutijente za razvoj.

Osušena govedina

Jerky

Osušena govedina je na lošem glasu, ali potpuno bez osnove. Omjer proteina naprema masti je 10-1. Uz to, sušena govedina će preplaviti vaše tijelo s esencijalnim aminokiselinama potrebnim da se izgrade gusti mišići. Pored govedine možete potražiti sušenu puretinu, svinjetinu (pršut), losos i bizona što će također zadovoljiti vaše mesojedne porive.

Čips od kelja

Kale Chips

Da, dobro ste čuli, čips od kelja! Listovi svježe ubranog kelja se osuše i pomješaju sa začinima što ih učine nevjerojatno ukusnima. Za razliku od njihovog masnog, natrpanog ugljikohidratima rođaka čipsa, čips od kelja vas neće zatrpati kalorijama. Štoviše, čips od kelja je prepun zdravim nutrijentima kao što su vitanim C i ostali antioksidansi. Gotovi čips od kelja se može naći u trgovinama zdrave hrane.

Kokice

Popcorn

Dok su kokice u kinu samo velika kanta loših kalorija, kokice koje možete napraviti kod kuće imaju puna manji negativni učinak na vaš struk. Kokice su bogate antioksidansima i uz to sadržavaju mnoštvo vlakana koje utažuju želju za hranom i grickalicama. Tri šalice kokica imaju 90 kalorija. U trgovini tražite kokice za mikrovalnu s 5g ili manje masti po serviranju i bez hidrogeniranog ulja.

Izvor: musclemag.com

Da bi mogao komentirati moraš se registrirati,
ako već imaš račun prijavi se! Registracija | Prijava

PREPORUČUJEMO