Košarica Narudžba

VIDEO: Trening za ruke by Filip Menkinovski

14.10.2014
Filip Menkinovski
Ovaj članak je vaš "ticket to the gun show"! Svatko želi velike ruke, ali ne zna svatko kako to postići. Znam ja! Pažljivo pročitajte moj trening za ruke i kopirajte me u teretani ;)

 Pogledajte video kako bi vidjeli pravilan način izvođenja vježbi: 

1. Pregib bućicama 4X8

2. Superserija (12 X pregib sa šipkom + 10 X hammer-čekić pregiba s bućicama) X3

3. Pregib bućicama s kablovima 4X12

4. Potisak za triceps s kablovima 4X12

5. Superserija (12 X ležeća ekstenzija sa EZ šipkom + 10 X potisak s EZ šipkom - uski hvat) X 3

6. Jednoručna stojeća triceps ekstenzija bućicama 4X12 svakom rukom

Zaključak

Imajte na umu da se ovdje radi uglavnom od izolacijskim vježbama za ruke pa zato preporučam ovaj trening dan nakon što ste radili neki od teških treninga za veliku mišićnu skupinu kao što su noge, prsa ili leđa. Nakon takvog treninga, ovaj tening će vam napuniti mišiće ruku s krvi što će vam dati taj dodatni pump koji vam je neophodan za rast!

Autor članka

Filip Menkinovski

Protekin sponzorirani sportaš i IFBB natjecatelj

Da bi mogao komentirati moraš se registrirati,
ako već imaš račun prijavi se! Registracija | Prijava

PREPORUČUJEMO