OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PRIGOVORA POTROŠAČA

Sukladno čl. 8 st. 2. Zakona o zaštiti potrošača (Narodne novine, br. 09/07., 125/07., - isp. 79/09, 89/09 – isp.) obavještavamo potrošače da pisani prigovor na kvalitetu naših usluga mogu dostaviti u pisanom obliku na adresu:

 Drogerija Proteka
  A. Starčevića 26, 44 253 Mošćenica

ili na
e-mail adresu info@proteka.hr

odnosno na telefax broj 044/7333-015

 Odgovor na vaš prigovor dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od primitka prigovora.

 Potrošač:

Ime i prezime:

Adresa za dostavu prigovora:

 Reklamacije uvažavamo u slučaju manjka ili oštećenja robe u roku od 8 dana od dana primitka robe. U slučaju povrata robe kupac vraća robu o svom trošku. Ukoliko se uspostavi da do manjka ili oštećenja nije došlo zbog propusta kupca, Proteka će nadoknaditi cijenu kupljene robe i poštarinu.

Opisi proizvoda i sastavi proizvoda navedeni na stranici su podložni mijenjanju. Zbog velike količine proizvoda na našim stranicama nije moguće imati sasvim ažurirane podatke. Za uporabu i sastav proizvoda mjerodavan je sastav i načini korištenja na samoj ambalaži. U slučaju da sastav proizvod kako je opisano na internet stranici u bitnome ne odgovara sastavu na samom proizvodu, Proteka će vratiti plaćenu cijenu s poštarinom nakon što kupac vrati proizvod neoštećen i nekorišten.

  Ako imate bilo kakvih primjedbi, kritika ili sugestija, budite slobodni stupiti s nama u kontakt. Odgovorit ćemo na vaš upit u najkraćem mogućem roku.

info@proteka.hr