Košarica Narudžba

Prehrana

Muscle Media Facebook

Newsletter

Upišite se na besplatni newsletter i primajte novosti, te ostvarite popuste pri kupnji u Proteka web shopu.

ROBOVATI HRANI

Iako postoji više recepata nego ikad te skoro bezbroj načina da naizgled dosadnu hranu učinimo zanimljivom, još se uvijek nađe takav slučaj da pojedinac može postati rob vlastite prehrane.

Pročitaj više

Ostali članci iz rubrike

Zašto ne napreduješ (Hrana)?

Hrana je među najvažnijim stavkama u svačijem životu. Pomnim izborom namirnica i planiranjem prehrane na vrijeme možemo napraviti nevjerojatne promijene na figuri. Ipak, nekada napredak izostane. Zašto?

Koliko je bitna prehrana u bodybuildingu?

Da li je moguće u većoj mjeri zanemariti prehranu i uspjeti? Koje procese u tijelu prehrana regulira? U kojoj mjeri možete odstupiti od zdrave prehrane i junkati? Pogledajte...

2 pravila o prehrani

Vrlo poznato pravilo kojeg je široj javnosti proširio poznati bodybuilder i svojevrsna ikona sporta – Rich Piana. Ono se odnosni na sve pojedince koji žele ostvariti dodatni pomak u težini, ali zaključuju da su stali na mrtvoj točki. Rješenje je

Fakultet i srednja - kako se hraniti?

"Željezna groznica" svoje prve znakove pokazuje u srednjoj školi ili u doba fakulteta. Odluka je pala, krenuli ste bildati! Znate da uz bodybuilding trening obavezno dolazi i pomno posložena prehrana, ali kako je uskladiti s obvezama na

Gratinirana quinoa s tikvicama i pureća prsa

Pripremili smo vam jedan zdravi ručak s rijetko korištenom namirnicom quinoom, purećim prsima i zanimljivim premazom. Zapamtite, uvijek imajte raznovrsne obroke kako bi iznenadili vaše tijelo i ubrzali metabolizam jer bilo da ste na definiciji

Zdravi doručak na drukčiji način

Pripremili smo zdravi doručak od zobenih pahuljica, whey proteina i jaja.

Proteinske palačinke!

Palačinke su odlične! Proteinske palačinke su još bolje! Već godinu dana tražim savršeni recept; onaj koji je zdrav, prepun proteina i nevjerojatno ukusan.

Kako najbolje iskoristiti Cheat Meal?

Svi znamo što je Ceat meal, ali da li znamo čemu služi?

VIDEO:Osnovni obrok jednog vježbača!

Uvijek se pitate što jesti kako bi napredovali, kako bi vaši mišići bili veći, vi brži, eksplozivniji i izdržljiviji. Pogledajte novu epizodu Mutant Meals i saznajte!

Prehrambeni savjeti za podizanje energije!

Dosta vam je pada energije usred dana? Pročitajte kako ostati energizirani od buđenja do spavanja.

5 pitanja za plan prehrane!

Prije nego potrošite svoj novac i vrijeme natjecateljskoj prehrani koja će vas dovesti do savršenog tijela trebate razumjeti neke važne nutricionističke osnove.Ovdje je 5 pitanja na kojih trebate moći odgovoriti!

Pametan izbor grickalica

Slijedeći put kada vas uhvati luda želja za nezdravim grickalicama, isprobajte ove tri!

Stopljeni tuna i krumpir

Ovo je savršena kombinacija proteina, ugljikohidrata i okusa. Trebate jedan gusti, ukusni obrok - spravite si ovaj!

Recept: špageti za 30 min (video)

S ovim špagetima ćete uštedjeti novce, kalorije, šećer i natrij. Ovi špageti su zasigurno ukusniji od kupljenih, a i zdraviji su neusporedivo!

Zanimljive činjenice o hrani

Donosimo vam često nepoznate i zanimljive činjenice o hrani koje mogu puno utjecati na vaše treninge, težinu i zdravlje.

Pravi razlog zašto je vino dobro za vaše zdravlje

Postoji obilje dokaza zašto je pijenje par čaša (da se razumijemo - to su dvije) vina na dan dobro za zdravlje srca.

Pojednostavljenom prehranom do željenog izgleda!

Znanost može stvarno zakomplicirati prehranu. Mjeri glikemijski indeks ovoga i onoga. Koliko treba uzimati omega-6? Koliko treba uzimati omega-3?

Ne tako tradicionalni doručak

Ako vam je vaš stalni doručak dosadio probajte ove recepte koji nisu tradicionalni doručak. Ne samo da su bogati nutrijentima nego će vam i dati puno energije za dan koji je pred vama.

Da li je sirova hrana bolja od kuhane?

Dobivam li više makronutrijenata kada jedem sirovu hranu? Brinem se da možda malo previše kuham povrće i da zbog toga ne dobivam sve potrebne nutrijente koji su mi neophodni za dobar rezultat.

Cikliranje ugljikohidrata - mišićna masa i definicija

Život je zagonetan! Tijekom svoje karijere prvo sam bio jaki, ali masni tip koji je postao izdefinirani mišićavi tip unatoč tome što sam imao najgoru genetiku za gubljenje masnog tkiva.

Video: napravite svoj zdravi i ukusni kolač od sira

Donosimo vam recept za pripremanje ovog ukusnog kolača i video s našom prekrasnom Leigh Brandt u glavnoj ulozi koja će vam pokazati kako se to radi. Blagdansko je vrijeme, vrijeme kolača, uživajte!

O proteinima znamo dosta, a o ugljikohidratima?

Količina energije i brzina kojom se energija oslobađa u organizmu ovisi o složenosti molekularne strukture pojedinih ugljikohidrata. Ugljikohidrati su osnovni energetski izvor u prehrani čovjeka. Izgaraju dva puta brže nego masti.

Da li je soja stvarno toliko loša?

Nazovite me naivnim optimistom, ali ako prođe tjedan da se u medijima ne spominje soja u pogledu zdravlja i sportskih performansi ispuni me s nadom da je "sojina kuga" završila. Unatoč tome, u duhu poštenja, ispričat ću vam sve što znam o soji:

10 prehrambenih pravila za početnike

U bodybuildingu trebate pojednostavniti stvari. Uz predanost da budete mišićavi i u isto vrijeme s vrlo malo masnoća, zadnja stvar što vam treba je da detalji budu zbunjujući. Uzmite vašu prehranu npr. Mogli bi cijeli dan raspravljati da li

Vlakna, mornar Popaj je bio u pravu!

Prehrambena vlakna su bitan sastojak pravilne prehrane, jer pomažu uklanjanju otpadnih tvari iz našeg tijela. Ona, osim toga, povećavaju volumen hrane koju jedemo, pa tako usporavaju njen prolazak kroz crijevo, koje tako dobiva više vremena da

Čišćenje organizma postom

Onečišćenost vode, zraka i hrane šteti zdravlju, i tako direktno negativno djeluje na postizanje očekivanih sportskih rezultata. Uzimanje velike količine tekućine (uglavnom obične, nezagađene vode) poznata je stara metoda čišćenja organizma.

Istina ili laž:udebljat ćeš se ako jedeš prije spavanja

Kada spavate vi u biti postite. Ako spavate dovoljno, 7-9 sati na noć, provodite dosta vremena bez hrane. Tijekom dana nikad ne biste proveli toliko vremena bez hrane ako hoćete dobiti na mišićnoj masi. Provedite više od par sati bez hrane i

VIDEO: napravite svoj gourmet banana kruh

Ponovno smo u kuhinji sa Ms. Whey Gourmet Leigh Brandt. Ovaj put radimo Gourmet kruh s bananama. Radi se o vrlo ukusnom i zdravom kruhu kakav još niste probali. Ne dopustite da vam dijeta bude teret, napravite svoj gourmet kruh!

9 načina kako pospješiti vašu dijetu na definiciji

Najveći trik mršavljenja je da skinete masne naslage, a da zadržite mišiće. Na sreću po vas, postoje par strategija koje su bodybuilderi već dobro isprobali, a koje će vam pomoći da zadržite što više mišićne mase dok skidate masno tkivo.

Skriveno sladilo krivo za pretilost

Neutaživa žeđ za slatkim napitcima koja se stalno i sustavno provocira velikom ponudom osvježavajućih napitaka (soft drinks), dovela je svijet do masovne epidemije pretilosti koja prijeti i nama.

VIDEO: Napravite svoj zdravi i ukusni Protein Brownie

Donosimo vam video sa prvom kanadskom IFBB Bikini Pro Leigh-om Brandt. Leigh će vam pokazati kako da napravite zanimljiv obrok od Whey Gourmeta koji vam može poslužiti kao međuobrok ili kao ukusan i zdrav desert.

S kojom prehranom do višeg nivoa testosterona?

Kad je Arnold Schwarzenegger izustio frazu "ženskast tip" vjerojatno nije bio ni svjestan da je opisao veći dio stanovnika koji su podlegli epidemiji manjka testosterona. Nevjerojatan broj muškaraca pati od manjka testosterona.

Prava istina o zasićenim masnoćama!

Sa mogućom iznimkom u kolesterolu, nikad nije bilo neshvaćenijeg dijela prehrane kao što su zasićene masnoće. Ove fraze ste čuli milijun puta: Nemoj jesti te zasićene masnoće, začepit će ti arterije , oboliti ćeš na srce ili postati ćeš pretil.

Moć češnjaka!

Smrdljiva ruža, kako češnjak obično nazivaju, se pokazao kao odličan podizač testosterona glavnog hormona koji potiče rast mišića i povećanje snage. Češnjak također ima jednu zanimljivu dodatnu odliku-pokazano je da smanjuje razinu kortizola.