Košarica Narudžba

Da li je fitness zbir guza i cica?

06.11.2017
Luka Kuhar
Prolaze godine, a naša branša raste. Društvene mreže evoluiraju na gotovo dnevnoj bazi, a mi ćemo probati shvatiti kako se u svemu tome snašao fitness.

 

 
Čitao sam prije nekog vremena vrlo suvislu i mudru objavu Dušice Svilar na njenom Facebook profilu (ako ju niste imali prilike vidjeti, svakako bacite oko). Nagnala me na razmišljanje o tome što se danas događa glede fitnessa i bodybuildinga i kako bi to stanje mogli nazvati. S obzirom na moj koliko toliko unikatan položaj u navedenoj sferi, imam dojam da mogu ponuditi konkretan odgovor; možda čak i bolno jednostavan.
 
Prije svega, valja naglasiti da je fitness bio i ostao osobno putovanje svakog čovjeka iz njegovog trenutnog stanja prema cilju koji je, uz razne parametre, zapravo njegova zamisao poboljšanja sebe. Sam po sebi nije doživio dramatične modifikacije ili promjene, ali upoznao je cool prijatelja s kojim se počeo družiti i nalaziti. Novi prijatelj fitnessa zove se novac. Dolazi iz drugačije obitelji i ne gleda na svijet kroz romantičnu prizmu, čak štoviše, nekad uopće nema dobrote u njegovoj perspektivi.
 
Kad su se fitness i novac počeli družiti, shvatili su da zajedno mogu privući veliku pažnju i povećati svoj utjecaj na javnost. Dinamični duo krase uređene, nekada čak i naprasno fotoshopirane slike, konstantno propagiranje plaćenih suradnji i, naravno, neizbježna titula osobnog trenera. Mislim, halo, što još radite u fitnessu ako niste guru ili zen majstor?
 
U svom poslu nailazim na mnoge prepreke i izazove vezane uz sukreaciju sadržaja i oblikovanje lica i naličja industrije kroz postupanje Proteke. Trudimo se biti zabavni, informativni i upućeni, korektni prema našim kupcima i klijentima i uz sve to profitabilni.
 
Dragoj Dušici i svima drugima mogu reći da to zaista nije lako žonglirati. Srećom, imam kolege koji znaju da zarada igra strahovito bitnu ulogu u nastavku poslovanja, ali uz sve to zadržavamo osjećaj odgovornosti prema ljudima s kojima radimo. Ne prodajemo čarobne napitke i luda obećanja, a pozornost se trudimo dati natjecateljima i sportašima koji vjeruju u fitness i zasita vole bodybuilding.
 
To je i naše putovanje u kojem jako uživamo. Svi redovno treniramo i nastojimo imati pokriće iza onoga o čemu pričamo. Nikad nismo zasnivali svoj marketing na tangama i minicama niti planiramo nepotrebno seksualizirati jednu plemenitu branšu.
 
Iako je tomu tako, valja se suočiti sa stvarnim stanjem stvari, odnosno činjenicom da je fitness postao prava pravcata industrija te da ćemo tu sresti sve ono što industriju sačinjava (od masovne proizvodnje, neetičnog poslovanja i kojekavih sumnjivih likova). Osobno mi je drago vidjeti veliki broj ljudi kojima su fitness i sreća srodni pojmovi. I meni su jer inače ne bih radio to što radim.
 
Onog trenutka kada opseg bicepsa počnemo mjeriti u lajkovima, a oblinu gluteusa u followerima, znamo da smo s obje noge zagazili u industriju te, ako se već tamo nalazimo, toplo preporučam reality check kroz jednostavno pitanje:
 
Radim li ovo zbog vlastite sreće ili mogućeg divljenja drugih?
 
Do Čitanja,
Luka Kuhar
Da bi mogao komentirati moraš se registrirati,
ako već imaš račun prijavi se! Registracija | Prijava

PREPORUČUJEMO