Košarica Narudžba

Da li teško" nabacujete" mišićnu masu?

20.07.2011
M. Šimović
Gubljenje suvišnih kilograma je težak posao, ali niti ovaj nije puno lakši. Pretpostavimo da osoba koja želi nabaciti određenu količinu mišića pati od mršavosti, a jede uobičajene količine hrane za prosječno razvijenu osobu. Razlog mršavosti je

dakle, metabolizam koji ne omogućava optimalno korištenje unešene hrane.

Takva osoba će često morati pribjeći raznim energetskim i proteinskim napitcima uz, naravno, pojačanu prehranu i izbjegavanje aerobnih treninga koji bi mogli dovesti do kontraproduktivnog efekta, odnosno do gubitka mišićne mase.

Neki vježbači ne uspijevaju razviti željenu muskulaturu iako uzimaju dnevno i do šest proteinskih obroka. Razlog tomu je što svakodnevno treniraju oko 2 sata aerobno. Na taj način oni zardžavaju svoj mršavi izgled usprkos snazi koju posjeduju nakon bilderskih treninga.

Suprotno tome, u procesu dobivanja mišićne mase, preporučuje se rad s većim opterećenjima. Također se preporučuje kraći i intenzivniji trening, a u svakoj vježbi treba težiti eksplozivnosti. Znanstveno je i dokazana proporcionalnost mase i apsolutne snage. Dakle, u svakom sportu bilo bi povoljno razvijati mišićnu masu, radi same učinkovitosti.

Ako u procesu dobivanja mišićne mase primijetite da vam se počela taložiti i mast, trebali bi, uz treninge snage, ubaciti i aerobne aktivnosti.

Nedovoljno teški ljudi ustanovit će da im trening s utezima povećava apetit, dok će trening mišića povećati mišiće i odgovarajuću težinu tijela.

Takva osoba treba jesti veće količine jaja, mesa, mlijeka, sira, ribe i sve plodove žitarica, kao i drugu zdravu hranu. Također, može podnjeti nešto veću količinu masti i ugljikohidrata, jer će u njegovu slučaju hrana koja deblja biti i korisna. Ali, ni u kom slučaju ne smije se siliti da jede više nego što stvarno želi. Jelo na silu će promijeniti ravnotežu u organizmu i učiniti više štete nego koristi

Vrlo je važno što uzimate prije i poslije treninga. Najbolje rezultate daje pravi omjer ugljikohidrata i proteina koje će vam dati potrebnu energiju za trening i oporaviti vaše mišiće nakon treninga dajući im prijeko potrebni poticaj za rast. Na našem tržištu postoji jedan takav proizvod koji sadrži sve što vam treba prije i nakon treninga: Platinum Mass. Za detalje kliknite na sam naziv proizvoda.

Veće količine sviježeg voća i povrća čine dobro zdravlju, poboljšavaju probavu i uskoro čovjek može normalno jesti, i veći obroci će mu stvarno prijati. Uz ispravnu obilnu prehranu, treba izbjegavati kuhinjski šećer, kolače, slatkiše i alkoholne napitke.

Kako bi izgradili mišićnu masu morate izabrati pravi trening za tu svrhu; za trening pogledajte ovdje!

Izvor: D. Perkov, Prehrana u bodybuildingu

Da bi mogao komentirati moraš se registrirati,
ako već imaš račun prijavi se! Registracija | Prijava

Jack Sparrow

20.04.2013 u 02:42:43

jel tko imao takav problem pa da je uspio nabiti što mase...


PREPORUČUJEMO