Košarica Narudžba

Teretanski bonton - 3 pravila ponašanja

08.12.2015
Luka Kuhar
Znali smo se malo šaliti sa raznim pojavama i čudacima koji zalaze u naše teratane, ali vrijeme je da ipak budem i ozbiljni. Točnije spomenimo i stvari koje bi svi trebali znati i prakticirati - nazovimo to - teretanskim bontonom!
1. Higijena
 
Pod higijenu spada sve ono što smatramo normalnim i čistim ponašanjem u okružju drugih vježbača Nošenje ručnika istaknuto je kao nužno i u najlošije opremljenim fitness centrima, no još uvijek predstavlja enigmu nekima. Ručnik nikako ne može ometati izvedbu neke vježbe, a sigurno će pomoći u otklanjanju znoja i svega neželjenog nakon što jednom završite svoju uporabu sprave. Stavljajte ruku na usta kada kišete i kašljete, ne kopajte nos pa onda pronađeno blago "smjestiti" negdje po spravama ili utezima. Pokušajte ne podrigivati ili olakšavati tijelo na slične načine dok ste u zatvorenom prostoru s još 10-100 ljudi! Ovo sve zvuči jako logično za dobro odgojenog i savjesnog vježbača. Problem je u tome što će taj savjesni imati na umu bar nekoliko likova iz svoje teretane koji ove prekršaje rade redovno!

2. Niste sami, Niste jedini
 
Recimo da danas radite prsa i naumili ste se trenirati ih na cross mašini. Radit će te nekoliko verzija vježbi pomoću sajli i trebat će Vam vremena za to. Možda želite odraditi čak desetak ili više serija tamo i to je sasvim u redu, nitko Vam ne smije reći da možete napraviti, recimo, samo sedam! Isto tako Vi morate znati da niste sami u teretani i da ta sprava koristi svima koji bi ju htjeli koristiti. Dopustite nekome da Vam se ubaci dok pauzirate. Nije potrebno streljati pogledom ili biti otresit. Vrijedi i obrnuto. Želite li trenirati na određenoj spravi u redu je interesirati se koliko još serija ima onaj koju ju je trenutno zauzeo, ali to ne treba izgledati kao da ćete pitanje nastaviti sa "ajde požuri dok te ne ubijem EZ šipkom". Nije nemoguće malo pričekati, niti se teško nekome ubaciti. Potrebna je samo mala doza pristojnosti.
 
3. Urlanje
 
Čest prekršaj naprednih vježbača, ali i onih s željom da ispadnu dramatični. Spremate se za čučanj, obarate osobni rekord, imate možda malo treme i puno želje za podizanjem tereta. Prolazak kroz pokret ide dobro i taman u trenutku podizanja, pa zatim još cca 10 ak sekundi. sav zrak napušta pluća u opernoj epizodi. "Scimali" ste pola teretane, golubovi su se evakuirali s obližnjih stabala, a radio se odjendom čini tihim i komornim. Naravno da se glasni uzdasi i povremena gunđanja svima događaju. Čak i koji glasniji povik iz muke. No, opet, nije to teniski teren gdje se svako ponavljanje treba naglasiti vokalnim prelaskom nekoliko oktava. Nitko ne zamjera glasnije vježbače, niti bi trebao, ali nitko nije imun na one pojedince koji svog unutarnjeg Pavarottija oslobađaju na skoro svakoj seriji!
 
Do Čitanja,
Luka Kuhar
Da bi mogao komentirati moraš se registrirati,
ako već imaš račun prijavi se! Registracija | Prijava

PREPORUČUJEMO