Košarica Narudžba

Zašto ne napreduješ (Hrana)?

18.11.2016
Luka Kuhar
Hrana je među najvažnijim stavkama u svačijem životu. Pomnim izborom namirnica i planiranjem prehrane na vrijeme možemo napraviti nevjerojatne promijene na figuri. Ipak, nekada napredak izostane. Zašto?
1. Jedeš gluposti
 
Ako jedeš da bi napredovala brojka na vagi, tako je svejedno što ćeš pojesti. Uneseš li u sebe kilogram piletine, kamenja ili gline, bit ćeš teži za kilu, cilj je dakle ostvaren! Možemo se sprdati oko ovoga, ali da budem ozbiljni, stvarno moraš paziti ima li tvoj popis namirnica više uljeza nego stvarno potrebnih stavki. Izlika da se nešto može jesti samo zato jer je u pitanju masa je isprazna i bezvezna, odmah te označava kao nekoga tko traži prečac i ondje gdje ne bi trebao. Ako si ikada gledao horor filmove, znaš da je obično najgora solucija traženje bržeg i lakšeg puta. Prehrana nije horor, ali krajnji rezultat mogao bi te prestrašiti ukoliko dnevni meni pretvoriš u festival hedonizma i neodgovorne prehrane bez granica i smjera. Ne trebaš jesti samo dvije namirnice, ili izbaciti sve što ti je ukusno, no prehrana koja sadrži priličnu količinu gluposti imat će i glupo očit rezultat!
 
2. Ne jedeš dosta
 
Svi oni koji su dugo mršavi i ne znaju kako tome doskočiti jer - kako kažu sami uz potporu okoline - stvarno jedu sve i stvarno jedu puno. Međutim ako doktor kaže da u pitanju nije neki poseban poremećaj, zdrava logika uskače i ukazuje na vrlo jednostavan zaključak - ipak ne jedeš dovoljno. Kako tomu doskočiti? Pa ono, jel, kužiš...da možda više jedeš? Ako je čvrsta hrana teška i ne da ti se žvakati ili često jesti, ima tekućih suplemenata koji mogu pomoći. Također, određene namirnice kalorijski su bogatije od drugih. Odabirom takvih vjerojatno ćeš si znatno olakšati dolazak do ciljane kilaže kakva god ona bila. Trebaš se isto tako zapitati i jesu li tebi kilogrami kao takvi jedino bitno mjerilo ili se trudiš da oni uglavnom budu mišićna masa. To će značiti da trebaš jesti više, ali vrlo pametno, pomno birajući sastojke za svoju prehrambenu rutinu. Nije zlo dobiti i nešto viška masti - kako se to kaže - dođe s teritorijem!
 
3. Jedeš previše
 
Količina je ključna riječ u prehrani. Možeš željeti smršaviti i jesti isključivo "dobru hranu", ali ako je količina i dalje neumjerena, nećeš biti zadovoljan rezultatima. Poručeno ti je da trebaš jesti piletinu i rižu, možda batat ili kuhani krumpir da bude lakše za prvu ruku? Nije problem, ima ih i koji su smršavili na fast foodu. Kako? Nisu baš pojeli deset hamburgera po obroku niti uzeli dvije porcije prženih krumpira koje bi zatim zalili mjehurićima gaziranog napitka. Što god jeo, moraš imati u vidu koliko toga zapravo unosiš jer pretjerivanje nije korisno, a može se dogoditi sa svime. Lakše je pojesti previše čokolade od previše riže, ali to ne znači da ovo drugo nije moguće. Neumjerenost u jelu nećemo ovdje nazvati smrtnim prijestupom, ali da će ti pomoći u tvojim ciljevima - neće!
 
Do Čitanja,
Luka Kuhar
Da bi mogao komentirati moraš se registrirati,
ako već imaš račun prijavi se! Registracija | Prijava

PREPORUČUJEMO