Košarica Narudžba

Kako ne otići na dijetu?

14.09.2016
Luka Kuhar
Znate onaj zamišljeni pogled u ogledalu kada uočite šlaufove oko svoga struka. One dane kada izgledamo kao Apolon - nakon što se sudario s kamionom KFC-a, Podvučemo crtu, kažemo dosta - i s*jebemo stvar s još gorom dijetom...

 1. Turbo restriktivne dijete

 Osim ako nemate teški medicinski problem koji zahtjeva drastično prekrajanje preharne, ili doslovno jedete samo junk food svaki dan svaki obrok (Zbog čega ćete na kraju i imati teški medicinski problem koji zahtjeva drastično prekrajanje prehrane.), nema razloga da budete strašno restriktivni prema unosu nutrijenata kroz dan. A što to pobogu znači?
 
Znači da valja postati umjeren i balansiran u  - jelu i piću. Nećemo reći da je obrnuto smrtni grijeh, ali komatozno je za dobru liniju. Ako ne izgledate fit, očito je više faktora u igri i čista zabrana jedenja određene hrane i mučenje organizma teškim izgladnjivanjima mogle bi zapravo naštetiti fizičkom i psihičkom stanju. Da to navedemo u jednom tulavom primjeru - Ako vidite da vam auto ima blata na vratima - sanirat ćete problem- nećete odvaliti vrata. (nadam se)
 
2. Trbušnjaci se rade u kuhinji..i bicepsi..i tricepsi...
 
Izjava da se trbušnjaci rade u kuhinji trebala je biti pozitivna konotacija vezana uz zdravu i balansiranu prehranu. Međutim, često sam imao prilike vidjeti da to netko shvati kao razlog da ne trenira - jer će kuhinja sve sama riješiti. Čuvši ovo pokušao sam odmah kontaktirati Colemana da mu kažem kakva je budala što je impresivnu figuru godinama mučio treninzima, kada je tako očito sve mogao napraviti doma pred kuhalom i blenderom.
 
Šalu na stranu, dijeta najbolje radi kada joj ostatak životnog stila ne postavlja nogu - a najbolje kada joj ide u prilog. Znate što odlično ide uz kvalitetno posloženu prehranu? Kvalitetno posložen trening.
 
3. Mini me dijete. 
 
Postoje dijete koje nas jednostavno - smanje. (Al ček ti sad...zar nije da b'''''''' to tako trebalo?). 
Ono što želimo od dijete je mršavljenje u smislu gubljenja masnog tkiva koje nam narušava izgled i/ili opću dobrobit organizma (Ako ste debeli kao slon, a niste slon, imat ćete zdravstvenih problema). Ono što NE želimo je smanjiti se općenito. Odnosno zadržati ukupan omjer mišića i masnog tkiva na svom tijelu, samo na manjoj kilaži.
 
Dijeta ne cilja mišiće kao skupinu koju treba prorijediti kako bi figura bolje izgledala. Dapače, dobra će dijeta što više čuvati mišićni tonus prilikom procesa transformacije figure. Nije dijeta garažna rasprodaja da "sve treba otići". Ono vrijedno čuvanja - mišiće- trebamo paziti što više. Želimo postati "bolji ja" a ne "mini ja".
 
Do čitanja,
Luka Kuhar
Da bi mogao komentirati moraš se registrirati,
ako već imaš račun prijavi se! Registracija | Prijava

PREPORUČUJEMO