Košarica Narudžba

Što je BodyBiznis?

05.05.2016
Luka Kuhar
U današnje vrijeme bodybuilding kao takav, označava samo jedan aspekt u industriji lijepih tijela, velikih utega, moćnih preparata i životnog stila umjetnosti figure. Došlo je do razvijanja pojma BodyBiznis, a što on točno znači?
1. Napravi tijelo, postavi temelje
 
BodyBiznis u svojem nazivu ima riječ Body, dakle tijelo je itekako potrebno. Ako hoćete voziti Formulu jedan, ne možete dovesti Yugo na startnu liniju. Ista je stvar i ovdje, želite li se probiti među dobrim figurama, ne može Vam uzor biti Obelix! Napraviti tijelo znači razviti ga minimalno iznad prosjeka vježbača, znači ne prosječnog čovjeka koji nema konture mišića, već iznad prosjeka redovitih posjetioca teretana. Tek onda imate temelje za nešto više.
 
2. Napravi rezultat, imaj pokriće
 
Ako nemaš rezultat, onda si priča bez pokrića - i nema tu okolo. Svatko može dati uglancanu ispriku i dobro smišljenu floskulu, ali stvar je jednostavna - dobro tijelo ima potvrdu da je dobro, a to nisu lajkovi, jer, uložim li ja sad 1000 eura u facebook, stotine random likova lajkat će moje slike i sherati objave koje stavim iz kupaonice pod lijepim svijetlom štedne žarulje. Natjecanja bilo kakve vrste u sportu tijela, snage itd. To je znak da je to tijelo napravilo nešto više od poziranja za dobro namještenu sliku. I bez toga se može, ali opet - prodajete priču bez pokrića! 
 
3. Angažiraj se na društvenim mrežama
 
Jednom je netko rekao da morate na fejs jer, svi su gore, e pa dobrodošli u 2016. Godinu koja ima isto toliko društvenih mreža i sličnih kanala za beskrajnu promociju svega i svačega. To je najlakši outlet da se predstavite ostatku svijeta i objasnite zašto ste baš Vi netko relevantan, zašto da se Vas prati, a Vaše objave budu ikome bitne? Uložite vrijeme i pamet u svoju virtualnu prezentaciju jer će ona na kraju dovesti do realnih prigoda!
 
4. Interakcijom do prepoznatljivosti
 
Odgovarajte na poruke kada stignete, stisnite reply na pokoji komentar, lajkajte feedback svojih pratitelja. Pokažite da brinite za njih i nakon što su kliknuli tipku sviđa mi se na Vašoj fejs stranici. Nitko ne voli pompoznu ekipu koja se drži deset stepenica iznad ostalih. Jer ako sebe postavite na vrh imaginarog stepeništa, ljudi će Vam početi koristiti lift!
 
5. Razvijte stav i osobnost
 
Zvuči kao generalan životni savjet, ali ovo je u bodybiznisu jako bitno kada ste već postavili posao na noge. Sada ste već u moru sebi sličnih individualaca koji također misle ozbiljno i izgledaju dobro. Po čemu ste drugačiji i osobiti? Kakav je Vaš stav o bitnim temama i raspravama u bodybuildingu? Što možete ponuditi, da već 3000 ljudi prije Vas nije napravilo i na kraju dana,  jeste li zanimljiva osobnost? Ovo će izdvojiti hit bodybiznis od fijaska!
 
6. Pustite hejt
 
Hejt je osobina neradnika koji pljuje tuđi rad jer su ga nažuljale gaće koje su mu se od silnog sjedenja pretvorile u neugodni objekt penetracije. Neka mu je - proktologija će pomoći! Objektivne kritike uzmite za ozbiljno, hejt nikada :) Isto tako, bacanje hejta na druge također je loša reklama. Da, dat će neki publicitet, da, lakši je put do eksponiranja. No razmislite dobro. Hoćete li se malo više potruditi biti relevantna osoba i svojevrstan brend kojemu se vjeruje, ili samo one man Big Brother koji je popularan jer je šund!
 
Do Čitanja,
Luka Kuhar
Da bi mogao komentirati moraš se registrirati,
ako već imaš račun prijavi se! Registracija | Prijava

PREPORUČUJEMO