Košarica Narudžba

TRENING RUKU

02.04.2015
Nika Maštruko
Pročitajte moj trening ruku i isprobajte ga u teretani...
Treninge ruku obično volim odraditi u supersetovima i dropsetovima kao završetak treninga leđa ili prsa. Ali jedna od najdražih vježba za biceps mi je sjedeći pregib ez šipkom s asistencijom partnera. Ovu vježbu bez partnera radim vrlo rijetko jer mi je poanta te vježbe potpuna destrukcija :D (čitaj: apsolutni failure!)
 
Tako da pregib odradim dok sam najsvježija ;) 
 
dio treninga s rukama bi dakle izgledao ovako:
 
  • 4x sjedeći biceps pregib s ez-šipkom do otkaza 
  • 3xdropset: x15 (teže i sporije, konrakcijska ponavljanja) biceps pregib na kabelima s ravnom šipkom + x15 kilažu spustiti za 30% i ubrtazi tempo + x20 kilažu spustiti za još 30%
  • 4x superset: x20 Triceps ekstenzija na kabelima s konopom (s gornjeg kolotura, tijelo blizu sajle) u supersetu s x15 hammer biceps pregib s konopom na sajli
  • 4x 15: triceps ekstenzija na kabelima s konopom (s donjeg kolotura)
  • 3x 15 svaka ruka: jednoručna triceps ekstenzija u pretklonu na kabelima
Da bi mogao komentirati moraš se registrirati,
ako već imaš račun prijavi se! Registracija | Prijava

PREPORUČUJEMO