Košarica Narudžba

3 VJEŽBE za POČETNIKE #1 - PRSA

16.03.2020
Luka Kuhar
Naš novi serijal s Furom u glavnoj ulozi predstavlja 3 odabrane vježbe za početnike, ali i one malo iskusnije u svijetu treninga...

Prsa! Kažu da je njihov službeni dan ponedjeljak. Početkom tjedna tako se već umalo ritualno povelik broj ljudi dolazi okušati u izgradnji te velike mišićne skupine koja se može pohvaliti najpopularnijom vježbom (uz biceps pregib naravno)  - a to je potisak s klupe ili bench press. Čuli smo više varijacija; benč, bemč, a čak i bemdž! 

Ipak, stavimo šalu na stranu i predstavimo ovaj video u kojem početnicima vježbe za prsne mišiće objašnjava naš Antonio Furić, višestruki bodybuilding prvak koji se u tom sportu medaljama kiti već duže od dvadeset godina. Prsa su jedna od njegovih najbolje razvijenih skupina stoga ga itekako vrijedi poslušati kada govori o vježbama:

1. Potiskivanja utega s klupe
2. Razvlačenja bučica
3. Propadanja (dipseva)

S obzirom na popularnost ovih pokreta vjerojatno ste ih već negdje vidjeli, ali izrazito je bitno obratiti pažnju na pravilnu tehniku jer jedino tako možemo garantirati povoljan učinak vježbe po tijelo. U suprotnom moguće su i nezgode u teretani koje si sigurno nitko ne bi poželio!

Damo li sve od sebe na treningu za prsne mišiće, moramo se sjetiti i ništa manje važnog oporavka do kojeg dolazi kroz unos potrebnih nutrijenata i odmora. Ključ dobre figure nije samo adekvatan trening! 

 

Da bi mogao komentirati moraš se registrirati,
ako već imaš račun prijavi se! Registracija | Prijava

PREPORUČUJEMO