Košarica Narudžba

FURIĆEV trening za PRSA I RAMENA

07.03.2022
Team Proteka
Iako Furina Škola Bildanja i dalje traje, on ne smije zaboraviti na svoje treninge! Tako smo ga ovog puta posjetili pri jednom entuzijastičnom treningu za prsa i ramena.

 

Antonio Furić prekaljeni je bodybuilding prvak s više desetljeća ozbiljne bodybuilding karijere. Bio je državni i internacionalni prvak, a okitio se i titulom šampiona Europe. Da stvar bude bolja, u dalekom Alicanteu pripala mu je i Amateur Olympia zlatna medalja kojom je dodatno naglasio uspjehe u svojoj dugogodišnjoj karijeri.

Takav sportski životopis odmah postavlja ozbiljnu situaciju pri svakom ulasku u teretanu. Mora se trenirati jako i bez zezancije pogotovo jer naš Antonio ne planira stati što se karijere i napredovanja tiče. Njegov entuzijazam još je tu, figura sluša ideje, a utezi se onda moraju podrediti izvedbi treninga. 

Furićeva preporuka za izvedbu ovakvog treninga je:

Prsa:

4 serije potiska s klupe (bučice, birajte progresivno veću kilažu) - 10,8,8,8 ponavljanja

4 serije razvlačenja na cross mašini (na kosoj klupi) - 12,12,12,12 ponavljanja

4 serije chest press vježbe na spravi (velika kilaža) - 8,8,8,8 ponavljanja

3 serije dipseva (propadanja na ručkama) - 12,12,12 ponavljanja

Ramena:

Tri vježbe, u pet krugova. 

1 serija letenja za zadnje rame (pretklon, stojeći) - 10 ponavljanja

1 serija prednjeg podizanja (bučice, na klupici) - 10 ponavljanja

1 serija potiska za ramena (bučice, na klupici) - 10 ponavljanja

Pauze između serija neka ne budu duže od jedne minute, a po potrebi, zbog velikih težina, možete produljiti do dvije minute.

S obzirom da tri vježbe za ramena radite jednu za drugom bez pauza, nakon svakog od krugova možete odmoriti do minutu i pol kako bi bili spremni na iduće.

Prije i tijekom treninga svakako vam sugeriramo konzumaciju vode ili nekog sličnog osvježavajućeg napitka jer su ovakvi treninzi zahtjevni, a tijelu je tekućina itekako potrebna.

Nakon treninga Antonio je odabrao koristiti aminokiseline za bolji mišićni oporavak i napredak, a odabir takvog ili sličnog napitka za oporavak preporuča se uz odmor i vašem tijelu za napredovanje

Team Proteka

 
Da bi mogao komentirati moraš se registrirati,
ako već imaš račun prijavi se! Registracija | Prijava

PREPORUČUJEMO