Košarica Narudžba

KAKO se radi KICKBACK za TRICEPS - Furina Škola

15.04.2022
Team Proteka
Klasična vježba za triceps izvediva u skoro svakoj okolini dobro je razložena u našem video prilogu.

 

Sjajna vježba za triceps

Kickback je jedna od onih vježbi koje znamo još od "stare škole" bodybuildinga i treniranja općenito. Jednostavna, praktična i efikasna izvodila se posvuda. Od dobro opremljenih teretana do kućnih improvizacija bocama, utezima,ruksacima ili teškim predmetima. Cilj je fokusirati se na pozadinu nadlaktice i smireno prolaziti kroz kontroliranu kretnju opružanja ruke unazad.

Sjajna je vijest da za izvedbu ove vježbe stvarno ne trebate mnogo. Većina ljudi koje zanima trening ima par bučica ili sličnih utega u kući, a bilo kakva vrsta klupice, stolac ili čak pod, dovoljni su za početak. Odrađujete li vježbu tako ili u teretani, naš trofejni Antonio Furić, bodybuilding prvak i čovjek s više od dvadeset godina iskustva u aktivnom vježbanju, objašnjava osnovni pokret i sve potankosti koje valja upamtiti.

Pozorno poslušajte upute iskusnog Furića koji će s vama u video prilogu proći sve, od čestih grešaka do pravilne izvedbe.

Na što obratiti pažnju:

1. Težina ne smije biti pretjerana jer samim time dovodi do narušavanja tehnike izvedbe. Povrede su ovdje lako moguće

2. Ruke su nam jako važne, moraju biti stabilne, bez savijanja i pomicanja naokolo. Kroz pokret služe kao stabilizator tijela.

3. Tempo vježbe uvijek je umjeren. Bez obzira na to kojom težinom baratate, kickback zbog lakta ne dozvoljava veliku brzinu zbog mogućnosti gubitka kontrole težine.

4. Stisak mora biti čvrst kako bi osigurali položaj utega u ruci. Opružanje se izvodi kontrolirano, bez ubrzavanja ili usporavanja kroz pokret kao takav.

5. Pravilno disanje važno je za optimalnu izvedbu pokreta! Ne zadržavajte dah potpuno i predugo već vlastito disanje prilagodite tempu izvedbe.

Naglašavamo, radi se o odličnoj i baš često viđenoj vježbi za triceps koja vam može pomoći pri napretku glede razvoja figure, ali važno je sve skupa odraditi pravilno, bez forsiranja, ega i varanja na velikom broju ponavljanja.

Naravno, nakon treninga tricepsa potreban je i adekvatan oporavak jer smo samo tako sigurni da će naše vježbanje uistinu biti honorirano vrijednim i vrlo važnim nutrijentima za oporavljanje!

Hvala na čitanju i gledanju,

Team Proteka

 
Da bi mogao komentirati moraš se registrirati,
ako već imaš račun prijavi se! Registracija | Prijava

PREPORUČUJEMO