Košarica Narudžba

KAKO se radi SKULLCRUSHER za TRICEPS - Furina Škola

04.03.2022
Team Proteka
Skullcrusher je popularna vježba za triceps koja je vrlo efikasna, ali greške su lako moguće. Pravilnu izvedbu pogledajte ovdje.

 

Sjajna vježba za triceps

Skullcrusher nema baš privlačno ime kada bi ga doslovno preveli. Lubanjodrobitelj tako je nazvan baš zato što u slučaju greške uteg može opaliti vježbača po glavi, ali ne brinite, osim ako ne koristite neke basnoslovne kilaže, ništa se neće zdrobiti. Međutim, u teretanu baš i ne idemo da bi dobili po glavi, pa je svaki takav scenarij bolje eskivirati. Triceps želimo razviti, glavu ne želimo razbiti!

Sjajna je vijest da za izvedbu ove vježbe stvarno ne trebate mnogo. Većina ljudi koje zanima trening ima par bučica ili sličnih utega u kući, a bilo kakva vrsta klupice, ili čak pod, dovoljni su za početak. Odrađujete li vježbu tako ili u teretani, naš trofejni Antonio Furić, bodybuilding prvak i čovjek s više od dvadeset godina iskustva u aktivnom vježbanju, objašnjava osnovni pokret i sve potankosti koje valja upamtiti.

Pozorno poslušajte upute iskusnog Furića koji će s vama u video prilogu proći sve, od čestih grešaka do pravilne izvedbe.

Na što obratiti pažnju:

1. Težina ne smije biti pretjerana jer samim time dovodi do narušavanja tehnike izvedbe. Povrede su ovdje lako moguće

2. Ruke su nam jako važne, moraju biti stabilne, bez dodatnog savijanja i pomicanja naokolo. Kroz pokret služe kao stabilizator tijela na klupici.

3. Tempo vježbe uvijek je umjeren. Bez obzira na to kojom težinom baratate, letenja ovakve vrste ne smije biti slično ubrzanom mahanju rukama.

4. Stisak mora biti čvrst, laktovi lagano povijeni, a triceps angažiran u pokretu. Sve ostalo znači da niste odabradili pravilnu težinu, ili krivo pozicionirate tijelo

5. Pravilno disanje važno je za optimalnu izvedbu pokreta! Ne zadržavajte dah potpuno i predugo već vlastito disanje prilagodite tempu izvedbe.

Naglašavamo, radi se o odličnoj i često viđenoj vježbi za triceps koja vam može pomoći pri napretku glede razvoja figure, ali važno je sve skupa odraditi pravilno, bez forsiranja, ega i varanja na velikom broju ponavljanja.

Naravno, nakon treninga tricepsa potreban je i adekvatan oporavak jer smo samo tako sigurni da će naše vježbanje uistinu biti honorirano vrijednim i vrlo važnim nutrijentima za oporavljanje!

Hvala na čitanju i gledanju,

Team Proteka

 
Da bi mogao komentirati moraš se registrirati,
ako već imaš račun prijavi se! Registracija | Prijava

PREPORUČUJEMO