Košarica Narudžba

Savršeni trbušnjaci by Kane Sumabat

04.07.2011
M. Šimović
Tisuće studija je pokazalo da se potencijalni životni partneri procijenjuju po mnogo toga: duhovitost, zaposlenje, boja kose i novac su samo neki od zahtjeva suprotnog spola. Mnogo je zahtjeva, ali većina se slaže u jednom: savršeni trbušnjaci!

To su mišići koji se uvijek sviđaju suprotnom spolu, a ljudi koji ih imaju vidljive su jako ponosni. Ove mišiće je nemoguće previše razviti i jako ih je teško učiniti vidljivima. Da je lako, vjerujte, mnogi bi ih imali.

Evo što Kane Sumbat preporuča za nevjerojatan "six pack" kakav i sam ima.

Koja ti je filozofija prehrane?

Samo da razjasnimo što znači "strogo" za mene. To znači da sam postigao svoje makronutijentske i kalorijske potrebe. Jesti male obroke, osim za stabilizaciju nivoa šećera, za mene nema puno metaboličkih pluseva. Da budem iskren, smanjivanje broja kalorija, nije tako bitno za mene. Iako je u neku ruku bitno što se jede prije i poslije treninga, mislim da nije od presudne važnosti.

Kane-ova prehrana

Često idem protiv općeprihvaćene mudrosti i rijetko uzimam nešto prije treninga osim antioksidansa. najviše što sam jeo prije jutarnjih vježbi je tost sa maslacem od kikirikija ili nuttelom ili dvije mjerice sporootpuštajućih proteina. Ovo je primjer menija za mene:

Ovo je primjer za jedan "low carb" i "low calorie" dan. To je bilo: 2401 kalorija, 102g masti, 123g ugljikohidrata i 231g proteina.

Da li si ikad dopuštaš "cheat meal" i ako da, za čime žudiš?

Da, dopuštam si "cheat meal". Za mene to zapravo znači da taj put ne brojim kalorije i ne gledam što unosim od makronutrijenata. Mnogi odu u fast food za svoj cheat meal, ali ja ne. Većinom se nagradim poslije dobrog treninga nogu.

Ono za čim žudim najviše je sladoled i čips, zajedno ;) i naravo Pizza!

Jel dovoljno raditi samo treninge za ovakav trbuh?

Apsolutno ne. Barem ne s bodybuilding stajališta. Nikakav pretjerani kardio ili bilo kavi drugi treninzi vam neće pomoći ako to nije povezano sa pravilnom prehranom. S druge strane, može vam čak i odmoći tako da dođe do katabolizma. Trbušnjake treniram nekad 3-4 puta tjedno, nekad 3-4 puta mjesečno. Prehrana je ključni pokretač razvoja.

Što misliš koje su najveće greške koje ljudi rade kada treniraju trbušnjake?

Vjerovanje da ako radite puno ponavljanja, da će te spaliti puno masnog tkiva. Iako, ima natruha istine u tome, ali je daleko od praktičnog.

Kane-ova rutina za trbušnjake

Najdraže mi je raditi podizanje nogu u visećem položaju i cable crunches.  Obično radim 10-12 ponavljanja podizanja nogu u visećem položaju i nakon toga radim cable crunch twist tako da dotičem lijevi laktom desno koljeno pa obratno. Radim 3-5 serija toga. Ponekad volim dodati i kotač za trbušnjake.

Da li postoji koja magična vježba koja čuva tajnu savršenih trbušnjaka?

Ne, zapravo ne postoji. Kad bi bio prisiljen izabrati samo jednu vježbu za trbušnjake to bi bila podizanje nogu u visećem položaju.

 

Koji su tvoji omiljeni sportaši s najbolje razvijenim trbušnjacima?

Moji favoriti su Frank Zane i Serge Nubert. Vrlo mi je teško samo izdvojiti trbušnjake iz njihovog tijela pošto oni idu sa nevjerojatnom simetrijom i proporcijama koje ovi dečki imaju.

Izvor: .simplyshredded.com

Da bi mogao komentirati moraš se registrirati,
ako već imaš račun prijavi se! Registracija | Prijava

PREPORUČUJEMO