Košarica Narudžba

3 VJEŽBE za POČETNIKE #6 - TRBUH

26.06.2020
Luka Kuhar
Možda malo tko voli raditi noge, ali većina bi voljela imati dobar trbuh! Bilo da se radi o izgledu za plažu, bodybuildingu ili nekom drugom sportu - sjajni trbušnjaci itekako koriste!

I stvarno, jedna od najpoželjnijih mišićnih skupina (u smislu prezentiranja) svakako su dobro izgrađeni i vidljivi trbušnjaci. Njihova simetričnost i sveukupan izgled mogu varirati ovisno o genetici pojedinca, no jedno je sasvim sigurno - kada ih možete pokazati nakon mukotrpnog perioda treniranja - uistinu vam bude drago!

Gdjekad se vidi puni 6 pack, a ima i slučajeva gdje to izgleda drugačije. Ovisi naravno, ne samo o treningu, već i o postotku masnog tkiva kojeg smo uskladištili kalorijskim suficitom u prehrani. Mnogima od nas tako se prve zalihe masnog tkiva stvaraju baš oko bokova i preko trbušnih mišića

Antonio će ovdje obratiti posebnu pažnju na trening trbuha prezentirajući tri jednostavne vježbe.

1. Za pogađanje trbušnih mišića odozgo
2. Za pogađanje trbuušnih mišića odozdo
3. Za pogađanje trbušnih mišića bočno

Itekako pazite na njegovu izvedbu s obzirom da pravilna tehnika znači učinkovitiji trening i pogađanje mišića koje smo zapravo odredili stimulirati. Vrlo često prilikom izvođenja trbušnjaka mnogi od nas naginju previše prema naprijed ili koriste njihanje kao "pomoć" pokretu.

Sve najbitnije informacije za početnika u treningu trbušnih mišića pronađite u ovom videu prilogu. Naravno, nakon dobrog treninga ništa nije tako važno kao pravilna prehrana i oporavak pri kojemu zlata vrijedi odličan i pouzdan izvor proteina!
 

  

Da bi mogao komentirati moraš se registrirati,
ako već imaš račun prijavi se! Registracija | Prijava

PREPORUČUJEMO