Košarica Narudžba

BRZI TRENING ZA ŠIROKA RAMENA

27.08.2019
Luka Kuhar
Serijal se nastavlja, na tapeti su ramena! Antonio Furić odvojio je vremena pri svojoj posjeti Krku i odradio novi trening...

Dobrodošli u naš serijal brzih treninga! Nemamo svaki dan jednako vremena za treniranje pa bez obzira na skupinu koju moramo odraditi često dođe do situacija u kojima efikasnost zlata vrijedi. Možda vas stisne posao, možda škola ili fakultet, a opet nije nemoguće da se radi o nekoj sasvim petoj obavezi. Bilo kako bilo, trening treba odraditi, a ovaj serijal dokaz je da se može i u malo vremena!

Ramena su mala, ali za izgled figure, izrazito bitna mišićna skupina. Naglašavaju onaj, toliko traženi, V oblik figure i zato ih se stvarno isplati pogoditi kako spada. Pazeći na tehniku, odabir kilaže i opseg pokreta sigurni smo da naše vrijeme nije izgubljeno, niti nas približava povredi.

1. Vježbe potiska
2. Vježbe "letenja"
3. Vježbe povlačenja
4. Vježbe utegom/šipkom
5. Vježbe bučicama

Mnogo je toga Antonio Furić, naš poznati bilderski šampion, prošao u ovom video prilogu. U teretani respektiranog trenera i prvaka Marija Jarnečića pokazao je što znači kvalitetno pogoditi mišće ramena, ali i naglasio neke bitne razlike u pokretima koje ne zna svatko.

Upamtite, dobar trening znači da smo mišiće adekvatno stimulirali kroz niz različitih pokreta. Opteretili smo ih unutar sigurnih granica, imajući u vidu minimalne, ali itekako poželjne, pomake u smjeru težeg. To ih je itekako izmorilo i potrošilo pa ih zato nakon moramo odmoriti kroz primjerno pauziranje do idućeg njihovog susreta s utezima, ali i unos nutrijenata koji im pomažu u oporavku. Jedan od najboljih takvih upravo je kvalitetan whey protein - koji možete pronaći u našoj ponudi.

 

 

Da bi mogao komentirati moraš se registrirati,
ako već imaš račun prijavi se! Registracija | Prijava

PREPORUČUJEMO