Košarica Narudžba

BRZI TRENING ZA VELIKA LEĐA (TROKUT)

26.07.2019
Luka Kuhar
U našem novom videu Antonio Furić pokazuje primjer vježbi iz svog brzog treninga za razvoj leđnih mišića...

Dobrodošli u naš serijal brzih treninga! Nemamo svaki dan jednako vremena za treniranje pa bez obzira na skupinu koju moramo odraditi često dođe do situacija u kojima efikasnost zlata vrijedi. Možda vas stisne posao, možda škola ili fakultet, a opet nije nemoguće da se radi o nekoj sasvim petoj obavezi. Bilo kako bilo, trening treba odraditi, a ovaj serijal dokaz je da se može i u malo vremena!

Leđa smatramo velikom mišićnom skupinom koju vježbači nekada znaju zanemariti smatrajući da nije previše bitna. Ipak, razvoj leđnih mišića ključan je u stvaranju dojma širine i onog željenog V oblika. Nije samo izgled važan, pa tako leđa sudjeluju u čitavom nizu pokreta i radnji svakodnevnog života. Upravo zato važno ih je dobro odraditi!

1. Vježbama na mašinama
2. Vježbama utegom
3. Vježbama bučicama
4. Vježbama na sajli
5. Vježbama težinom tijela

Bodybuilding šampion Antonio Furić to jako dobro zna i s obzirom na više desetljeća iskustva uspio je složiti kvalitetan i efikasan trening kojeg možete izvoditi u kratkom vremenskom periodu. Zapamtite, kratak trening nije isto što i loš trening iako se nekada učini da u teretani, za rezultat, treba biti jako dugo.

Upamtite, dobar trening znači da smo mišiće adekvatno stimulirali kroz niz različitih pokreta. Opteretili smo ih unutar sigurnih granica, imajući u vidu minimalne, ali itekako poželjne, pomake u smjeru težeg. To ih je itekako izmorilo i potrošilo pa ih zato nakon moramo odmoriti kroz primjerno pauziranje do idućeg njihovog susreta s utezima, ali i unos nutrijenata koji im pomažu u oporavku. Jedan od najboljih takvih upravo je kvalitetan whey protein - koji možete pronaći u našoj ponudi.

  

Da bi mogao komentirati moraš se registrirati,
ako već imaš račun prijavi se! Registracija | Prijava

PREPORUČUJEMO