Košarica Narudžba

URSINI ANĐELI (Eva, Roberta, Ivana)

13.01.2019
Luka Kuhar
Ursa je najavio žestoki trening naših super-jakih dama! Eva, Roberta i Ivana spremaju se odraditi noge u novom videu!

One su Ivana, Eva i Roberta! Dokaz da starost nije presudna hoće li biti jake ili slabe! One su ono što mladima treba. Matorke na zadatku 2 - Bam! Tako ovaj video otvara živopisni bodybuilding šampion, Stjepan Ursa. Naravno, iako se radi o šaljivom opisu akcije koja se sprema, likovi su stvarni! Ženske natjecateljice, Eva, Ivana i Roberta.

Cure razvaljuju na treningu!

Da, taj čarobni svijet treninga, pažljivo organizirane prehrane i pomnog biranja kvalitetne suplementacije nije rezerviran isključivo za muškarce! Lijepe dame također vole raditi na sebi, a kako im to ide pogledat ćemo u ovom video prilogu.

Eva nam objašnjava da inspiracija za trening nekada dolazi u čudnim okolnostima. Ovoga puta slučaj je takav da se naš plan treninga krije na računu iz dućana koji čuva još od 2014. godine! Tada je, na kavi, razmišljajući o planu treninga složila sve što ćemo ovdje posnimiti.

Ne brinite, ne morate biti profesionalni bodybuilder da ovo pratite, niti uopće imati aspiracije postati Mr.Olympia šampion poput Ronnie Colemana ili Phila Heatha. Ako ste djevojka, vaš cilj ne mora biti natjecateljska pozornica. Dovoljno je imati želje i volje, te spremnosti na rad. Jer bez toga ipak neće ići!

Plan treninga:

2 serije ležeće fleksije - 25 ponavljanja
4 serije ležeće fleksije - 10 ponavljanja

2 serije mrtvog dizanja (zaobljena leđa) - 25 ponavljanja
4 serije mrtvog dizanja (zaobljena leđa) - 10 ponavljanja

2 serije leg pressa (stopala široko, prsti van) - 25 ponavljanja
4 serije leg pressa (stopala široko, prsti van) - 10 ponavljanja

Drop set serija hack čučnja bučicama - 25/25/25 ponavljanja
Drop set leg press (stopala široko) - 25/25/25 ponavljanja

3 serije sjedeće fleksije - 25 ponavljanja

Težine prilagodite broju ponavljanja s naglaskom na to da zadnja dva jedva odrađujete. Ako se nakon serije osjećate kao da ste mogli još - nije dosta kila! Ako se osjećate kao da iduće serije neće biti, spustite kilažu!

Odmor između serija neka bude u trajanju od pola minute do minutu, a između vježbi barem devedeset sekundi kako bi se mogli dovoljno oporaviti za idući pokret. 

Kao što vidite, ove dame treniraju izrazito jako! Nemojte misliti da mi dečki treninge odrađujemo ozbiljnije jer smo na svoje oči vidjeli više odustajanja na Evinim treninzima, nego na onima nekih muških bildera.

  

Da bi mogao komentirati moraš se registrirati,
ako već imaš račun prijavi se! Registracija | Prijava

PREPORUČUJEMO