Košarica Narudžba

Ursini naputci za snažna ramena

22.06.2015
Proteka Tim
Kada smo odlučili pisati o treningu, uposlili smo naše najveće momke. Tako je za krupna ramena bio zadužen gigantski Stjepan Ursa kojemu su ona možda najdominantnija skupina.
 U slikama smo Vam zabilježili njegove vježbe, a sada ćemo uz njegovo vodstvo dati 3 najbitnija naputka...
 
1. Koncentracija na pokret
 
Ramena su mala mišićna skupina iako možda tako nekome ne izgledaju. Kao takva ne podnose neke prevelike kilaže, ali je moguće razviti veliku snagu u treningu ramena.  Ono što je po Ursi ključ zove se koncentracija. Ramena se vrlo lako ozlijede ako pokret bude improviziran ili nepravilan. Izrazito je bitno da prilikom vježbi kao što su vojnički potisak kilaža bude umjerena, a ruka mirna. Dok podižete uteg činite to polako i sigurno, a spuštajte ga jednakim tempom, ne dopustite mu da kontrolira pokret. Vi gospodarite težinom, ne ona Vama.
 
2. Visoki intenzitet
 
Pošto su ramena stvorena od više malih mišića brzo se hlade koliko sam iskustveno osjetio. To znači da intenzitet mora biti na visokoj razini ako želimo imati dobar osjećaj i stalan pump. 
Spori trening ramena i maratonski odmori između serija bit će Vam medvjeđa usluga. Možda ćete se osjećati odmornije ili spremnije za idući set, no opet, ramena su tu već izgubila na sili trenutka. U teretani jednostavno treba stisnuti zube i bombardirati ramena intenzitetom. Pazite na pokret, ali ne budite lijeni.
 
3. Raznolikost
 
Možda jesu sitna mišićna skupina, ali imaju tri male podskupine, odnosno prednje, srednje i zadnje rame. Budući da je tako, nema smisla fokusirati se samo na jednu dvije vježbe jer ćete zapostaviti određeni dio ramena. Po mnogima, baza treninga ramena je vojnički potisak. To što je baza ne znači da je i jedini pokret kojeg treba odraditi. Mnogim rekreativcima, čak i natjecateljima , određeni dio ramena osjetno kaska za ostatkom.
 
Kako to izgleda na mom treningu pogledajte kroz slike u nastavku. Na rasporedu je mnogo kutova, a intenzitet, kako sam i sam rekao, ostaje na visokoj razini. 
 
1. Odručenje u pretklonu
 
 
2. Potisak bućicama
 
 
3. Lateralna dizanja u sjedećem položaju
 
 
4. Potisak na spravi
 
 
5. Slijeganje ramenima na spravi
 
 
Do Čitanja,
Luka Kuhar& Stjepan Ursa
 
Da bi mogao komentirati moraš se registrirati,
ako već imaš račun prijavi se! Registracija | Prijava

PREPORUČUJEMO