Košarica Narudžba

Ljetna forma nisu steroidi

04.05.2016
Luka Kuhar
Kao što već mnogi od vas znaju, ljeto nam se bliži, uskoro dolazi ono doba godine kada bicepsi spontano ispadaju iz S majica, a trbušnjaci se mogu slikati uz manje filtera zbog prisutnosti sunca. Šteta što, ako želite biti lijepi na plaži,
 trebate steroide....ili?
 
Svake godine ista priča. 
 
Bilo meni osobno, bilo nekome koga znam, javlja se dečko koji želi biti u formi za ljeto i traži "brzu rezalicu". Predložiš mu možda neki jači fat burner, objasniš da treba imati prikladnu prehranu i potrošnju kalorija kroz treninge, ali to zvuči puno lošije od 60mg winstrola kojeg je neki lokalni velemajstor smuljao u bakinom podrumu onda kad joj je rekao da zapravo ide počistiti prašinu. 
 
Problem je u vremenu, odnosno činjenici da će netko tražiti brzo riješenje za ljeto onda kada mu je godišnji već pred vratima, onda kada praznici samo što nisu. Onda je frka jer je dosad "postepeno čistio prehranu" tako da ipak nije jeo u McDonaldsu kasno navečer. Jer 4 Big Maca u 17:59 su ok. Nakon 18:00 je i komad Pizze četiri puta kalorijski gori (Ovo je znanstvena činjenica koju je utvrdio Doc. Dr. Sc. Tricepsuar Mlatimudanić, zaposlen na Institutu za junk food u Mostarskom Zaprđu).
 
Ljetna forma ima jedan jednostavan recept - rad od početka proljeća za one koji nemaju previše posla do lijepe figure, ili ranije za one ekstra grešne. Ako nema rada, nema figure. Brza rezlaica, spora dizalica, što god uzeli, ne može odraditi posao ako smo mi bili lijeni onda kada je trebalo zapeti u teretani ili zatvoriti usta pred hranom koja nam nikako ne treba u tom trenutku. Nije popularno, nije lagano, nije sexy riješenje, ali je riješenje.
 
Pogotovo, pogotooovo kad govorimo o formi za plažu. Dakle trbušnjaci koji se lijepo naziru, malo vidljivije konture mišića itd. Ako želite biti Dorian Yates na plaži onda je to sasvim drugi par rukava oko kojeg treba malo ozbiljnije popričati, ali ukoliko je Vaš cilj osjećati se ugodno u svojoj koži i privući koji zalutali pogled, onda nema ništa jednostavnije od kretanja na posao onda kada je vrijeme za to. Evo peti je mjesec tek počeo, još se stigne napraviti sasvim lijepa transformacija u narednim tjednima. 
 
Problem će nastati ako to netko shvati kao da stigne još dva tjedna zabušavati, jedan tjedan žaliti za prethodno izgubljena dva tjedne, onda razmišljati o vježbanju još jedan tjedan i negdje sredinom šestog mjeseca otići na prvi trening nakon kojeg ide par obaveznih dana pauze i nagrađivanja hranom jer se zaslužilo. 
 
Ne morate biti u formi na plaži, nema zakona ili realne potrebe za tim, ali ako to neko želi napraviti - onda se mora upravo to- NAPRAVITI. Jer nažalost, nema tablete koja će to iskemijati za nas. 
 
Do Čitanja,
Luka Kuhar
 
Da bi mogao komentirati moraš se registrirati,
ako već imaš račun prijavi se! Registracija | Prijava

PREPORUČUJEMO