Košarica Narudžba

Full Day of Eating: Shawn Rhoden 2020

29.05.2020
Proteka
Sprema li nam Rhoden povratak na tron? Pogledajte što jede i kako trenira danas i prosudite sami!

Pozdrav svima dragi naši i dobrodošli u još jedan novi video prilog. Danas je na dnevnom redu nešto malo drugačije, ali u poznatoj formuli. Radi se naravno o nastavljanju serijala full day of eating s našim sponzoriranim sportašima, a ovoga puta kamera je uhvatila Mr.Olympia šampiona Shawna Rhodena iz Superior 14 tima!

Biti Mr.Olympia šampion najveće je postinguće u profesionalnom bodybuildingu. Ronnie Coleman i Dorian Yates spadaju među najpoznatije nositelje te titule, a da bi se ista zaradila potrebno je mnogo pažnje i muke posvetiti planiranju teških treninga, organizaciji prehrane i optimiziranju unosa kvalitetne suplementacije.

I bodybuilderi smiju jesti svašta!

To znači da bilderski dan ima strogo rutiniranu šprancu po kojoj iznova odrađuje sav nužan posao. Shawn Rhoden, spomenuti prvak, u videu prolazi svoje obroke te objašnjava što i kako koristi, a u nastavku isto možete pronaći u tekstualnom obliku:

Plan dnevne prehrane:

1. Obrok: 2 mjerice Superior Platinum Massa!
Proteini: 31g
Ugljikohidrati: 112g
Masti: 3g
Kalorije: 597

Dodatni trening obrok: Bcaa! (2 mjerice)

3. Obrok: 3 jaja, 220grama govedine, sir, slanina, kruh!
Proteini: 70g
Ugljikohidrati: 80g
Masti: 50g
Kalorije: cca 1050-1070

Dodatak obroku: Omega 3 suplement i Vitamin C suplement

4. Obrok: Kolač od sira i kolači od cimeta
Proteini: 40g
Ugljikohidrati: 110+g
Masti: 80g
Kalorije: cca 1370

5. Piletina (cca 290g), tjestenina i batat
Proteini: 75+g
Ugljikohidrati: 80g
Masti: 10g
Kalorije: cca 710-720

Ukupan kalorijski unos - cca 3650+ kalorija.

S obzirom da se radi o periodu mase, odnosno nabacivanja većeg broja kilograma, prehrana je vidno opuštenija i uz manje restrikcija. Kako vrijeme prolazi, a bildersko natjecanje dolazi sve bliže, tako i menu postaje nešto monotoniji, odnosno, znatno stroži! 

Nije sve samo piletina i riža!

Ipak, prehrana - kao što vidite, nije uvijek svedena isključivo na piletinu i rižu kako se to u bodybuilding krugovima nekada može činiti. Kolači su dopušteni, jaja se itekako koriste, a tostirani kruh nije bauk. Bitno je zbrajati nutrijente, voditi računa o kalorijama i sve navedeno uskladiti s krajnjim ciljem!

 

Da bi mogao komentirati moraš se registrirati,
ako već imaš račun prijavi se! Registracija | Prijava

PREPORUČUJEMO