Košarica Narudžba

ŠTO JESTI NAKON TRENINGA? IVAN PRPIĆ

25.03.2021
Luka Kuhar
Ako su vam svi savjeti što jesti nakon treninga za povećanje mišićne mase zvučali prekomplicirano poslušajte Ivana Prpića. Najjednostavniji savjeti uz najbolju primjenjivost!

Naš Ivan Prpić vratio se snimanjima i odmah obrađuje ovu važnu temu kroz par savjeta i primjera iz vlastita života!

1.) Unesite brzoapsorbirajuće proteine - ovaj je korak od presudne važnosti po našem Ivanu jer je tijelo nakon treninga umorno i potrošeno što znači da će mu trebati gradivnog materijala kako bi se krenulo i nastavilo adekvatno oporavljati. Njegov česti izbor formulirao je Energybody, a proizvod je u najvišoj klasi na tržištu Europe. 

2.) Brzi ugljikohidrati - osim što pomažu pri korištenju prije spomenutih proteina, ugljikohidrati su važan korak pri punjenju potrošenih energetskih zaliha i rezervi glikogena u tijelu. Njihova je, također korisna, nuspojava i slatkast okus kojim dodatno mogu popraviti teksturu i ugodnost napitka iza treninga.

3.) Izbjegavajmo masti - Ivan napominje kako nam masti u ovom obroku neće biti nužne jer postoji rizik od usporavanja probave prethodnih nutrijenata što nikako ne želimo. Iako su nam masti prijatelj i nikako ne nasjedamo na davne priče o njihovoj lošoj ulozi u prehrani - ovdje nam jednostavno nisu nužne.

4.) Vlakna i masti  - Prpić ove nutrijente raspoređuje kroz dan dajući prvo mjesto ugljikohidratima i proteinima, pa onda zatim vlaknima i mastima. Povrće i maslinovo ulje njegov su omiljen odabir i preporuka kada govorimo o unosu kvalitetnih izvora masti i vlakana.

5.) Kruti obrok - nije nam važan samo dobar shake već i kvalitetno posložen čvrsti obrok kojeg možemo pojesti otprilike 90 minuta nakon post workout napitka. Može se ovdje raditi o čitavom nizu proteinskih i ugljikohidratnih izvora koji našem tijelu itekako trebaju.

 

 

Da bi mogao komentirati moraš se registrirati,
ako već imaš račun prijavi se! Registracija | Prijava

PREPORUČUJEMO